Mededeling

OPGELET!: kan u niet inloggen in het webloket, verwijder dan de cookies van uw browser.

 

  • Voortaan kunnen ook burgers een bodemattest aanvragen via het webloket. Een bodemattestaanvraag wordt pas behandeld wanneer de bodemattestaanvraag is betaald. Een burger kan enkel betalen middels bancontact.
  • Wens je een bodemattest aan te vragen als onderneming let dan goed op in welke hoedanigheid (burger/onderneming) je aanmeldt.
  • Ondernemingen kunnen betalen middels domiciliëring of bancontact. Bij betaling via domiciliëring wordt gewacht op een bericht van uw bank. Wij ontvangen dit bericht van uw bank doorgaans drie werkdagen na de aanvraag. Hou hiermee rekening als u een dringende bodemattestaanvraag heeft. Bij de aanvraag van een bodemattest kan u een keuze maken in betalingswijze: directe betaling of automatisch (= domiciliëring). Bij dringende bodemattestaanvragen kan u kiezen voor betaling via bancontact.
  • Sinds 24/12/2021 worden er geen annulaties meer uitgevoerd op vraag van de klant.
    Controleer uw winkelmandje goed alvorens te betalen!