Ook de OVAM neemt haar voorzorgen in verband met corona.
De dienstverlening van de OVAM blijft de komende weken gegarandeerd
We zijn steeds telefonisch en per e-mail bereikbaar:
- U kunt uw vragen stellen aan het team Klantenbeheer via dit formulier of telefonisch op 015/284 284.
- Voor vragen over bodem kunt u het team Klantenbeheer bereiken via dit formulier of telefonisch op 015/284 458.
- Meer informatie over het transport van afvalstoffen .
- Heeft u een klacht over werking van OVAM? Op deze pagina vindt u meer informatie over het indienen van een klacht.
De OVAM respecteert uiteraard de geldende gezondheidsmaatregelen van de overheid in het kader van het Coronavirus en past haar werking aan. Medewerkers die niet noodzakelijk in het OVAM-gebouw moeten zijn, werken van thuis uit. Niet-essentiƫle vergaderingen en ontmoetingen stellen we uit of houden we online.
Het OVAM-gebouw is toegankelijk voor het publiek tussen 9u en 16u. Dit betekent dat bezoekers voor noodzakelijke vergaderingen, leveranciers en de postbeambten enkel in die periode worden binnengelaten. Iedereen moet zich houden aan de regels in het gebouw, naast de algemeen geldende anti covid 19 regels.
Het team Klantenbeheer is bereikbaar elke werkdag:
van 9u - 12u30 en van 13u30 - 16u30
op maandag vanaf 10u
op vrijdag tot 16u
Waar vindt u ons?
OVAM
Stationsstraat 110
2800 Mechelen
Sluitingsdagen 2022
Klantenbeheer is bijkomend gesloten op volgende brugdagen:
- Vrijdag 22 juli
- Maandag 22 augustus
- Maandag 31 oktober
- Maandag 14 november