Onze dienstverlening:
Team klantenbeheer is steeds telefonisch en per e-mail bereikbaar:
- U kunt uw vragen stellen aan het team Klantenbeheer via dit formulier of telefonisch op 015/284 284.
- Voor vragen over bodem kunt u het team Klantenbeheer bereiken via dit formulier of telefonisch op 015/284 458.
- Voor vragen over asbest kunt u het Team Klantenbeheer bereiken via dit formulier of telefonisch op 015/284 284.
- Heeft u een klacht over een asbestattest of een asbestinventarisatie, kunt u hier een klacht indienen.
- Meer informatie over het transport van afvalstoffen .
- Heeft u een klacht over werking van OVAM? Op deze pagina vindt u meer informatie over het indienen van een klacht.
Het team Klantenbeheer is elke werkdag bereikbaar :
van 10u00 - 12u00 en van 14u00 - 16u00
Voor bezoekers: Kantoor- en postadres OVAM
Onze medewerkers zijn niet altijd op kantoor, wilt u een dossier inkijken of een medewerker spreken, maak vooraf een afspraak.
Adres OVAM:
OVAM
Stationsstraat 110
2800 Mechelen
Hoe bereikt u ons?
OVAM
Koning Albert II-laan 15 bus 625
1210 Brussel
Sluitingsdagen 2025
- 11 november - dinsdag - Wapenstilstand
- 25 december - 1 januari - eindejaarssluiting
Extra sluitingsdagen team klantenbeheer
- 10 november - maandag